Svullna ögon?

Att behöva vakna 06.30 på morgonen är ren tortyr för mig. Spelar ingen roll hur tidigt jag än somnar, att behöva gå upp de här tiden på morgonen borde vara olagligt.
Men det är bara att stå ut! efter denna morgon har jag 4 mornar kvar att plåga mig och sedan är jag fri!

Men nu till det viktiga! Är det någon där ute som precis som jag som sover större delen av natten med ansiktet nedmosat i kudden och vaknar upp med svullet ansikte, påsar under ögonen och känner sig ungefär lika sexig som Peter Griffin?
Kan ni tipsa om vad ni använder för att bota denna vanskapning?
Använder ni Roller? Ögongel? Någon hemmakur?

Själv har jag denna just nu, den är helt okej men vill ha något som minskar "nyvaken påsar som är resultatet över att du behöver gå upp omänskligt tidigt" kräm, gel or whatever.
Några tips?:)

 
skönhet och hälsa | |
#1 - - natalia:

Måste prova :D

#2 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Har tyvärr inget tips.. kan inte så mycket om smink, hudvård och sånt.

Upp