Problem?

Veckan har startat både bra och dåligt. Bra då jag trivs på mitt nya jobb, jag har hunnit iväg och tränat, samt en del andra småsaker.
Dåligt då det tydligen var inbrått i mitt sovrum i Sverige under dagen igår. De har tagit mina pengar som mamma skulle ha växlat in till mig, samt verkar det som att de stulit min Michael Kors klocka samt mitt Pandora armband, och inte nog med det, efter den dåliga nyheten så fick jag även veta att det strular med min pojkväns förnyning av sitt Maltesiska ID vilket kan göra att det kommer strula lite med hans visum, vilket i sin tur kan ställa till lite problem då det inte är en bra tidpunkt för det just nu. Tråkigt riktigt tråkigt, men jag kan tyvärr inte sitta här och tycka synd om mig själv, även om jag gärna hade velat det, men mina problem är ingenting jämfört med vad som händer hos andra just nu i världen. Och jag menar inte bara det hemska som skedde i Paris, utan överallt just nu. Vad är det för fel på människan? Vi plågar oskyldiga djur och har ihjäl varandra... och vi ska föreställa den "intelligenta" rasen på vår planet. Herregud.

 
 
Allmänt | |
#1 - - Tuuli:

hej! - Nu är månadens blogg tävlingen som du deltog i avslutad! Det finns även en ny omgång att delta i.

Upp