Nytt jobb, ny design

Finally lite ny design, den var ju så satans ful min blogg innan. Haha. 

Har haft min första vecka på nya jobbet avklarad och måste säga att det är otroligt lugnt och skönt jämfört med mitt gamla jobb, samt att jag jobbar med riktigt härliga människor. Och min "lillasyster" Sara har dessutom fått nytt jobb med så det blev att fira med middag och vin igår. Jag bjöd på min special-pasta (kommer att lägga upp recept senare i bloggen). Och sedan blev det en sväng till Black Gold för att möta upp lite folk. Nu sitter jag död i min sä'ng med måste snart börja bege mig. Ska hem till Luis, Beetho, Koen och Dagmar på Blanket fortress night. Vi ska bygga ett fort på balkongen, dricka öl, spela spel och kolla film.
Myyyys!

 
Allmänt | |
#1 - - Petra:

sv härligt jo d¨å det har den sj?

#2 - - Frida:

Snygg bild :)

#3 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Fin design! :)
Grattis till det nya jobbet, både till dig och din syster :)

#4 - - Isabella Huynh:

gud vad läskigt med dom vita linserna!

Upp