Nite nite

Ligger ensam i sängen och är helt slut efter dagens arbete. Funderar på att sova snart för imorgon kan jag inte gå hem och slöa efter jobbet då jag har planer i form av att gå ut och äta middag med min pojkvän som jag nu inte har sett på två hela dagar!! Och efter det blir det lite party, därför vill jag vara lite pigg imorgon, speciellt med annleningen till att jag inte dricker, jag blir ju tyvärr lättare trött och uttråkad om jag redan är trött innan och måste hänga runt med packade männskor som har the time of their lives lixom.

Så nu blir det sängen och PH... hittar inget bättre att kolla på just nu,TIPS PLZ???
Tyvärr så var ju faktiskt förra säsongen otroligt mycket bättre än årets enligt mig. Sen vet jag inte om det har med deltagarna att göra eller om jag bara mognat extremt mycket det senaste året... host.

Nu roppar sängen så vi hörs imorgon, natti natti!
 
 
Allmänt | |
Upp