Förändringar på både gott och ont

Ikväll gick jag för sista gången ut genom dörren till mitt jobb.
Det är lite blandade känslor då det ska bli riktigt kul att börja jobba som content writer istället på ett helt annat företag, men det känns också trist då jag kommer sakna mina vänner, speciellt mina fina tjejer som jag kommit riktigt nära på rätt kort tid, vi klickade riktigt bra helt enkelt och som tur är så har vi en hel del skoj planerat de kommande veckorna.

Sedan är det en till förändring som sker väldigt väldigt snart.. Min äldsta vän på ön flyttar hem till Mexico imorgon bitti.. Det kommer kännas rätt tomt när hon försvinner.. tre års vänskap, innehållande både med och motgångar men i slutändan har vi alltid funnits där för varandra, hon är dessutom en stor annledning till att jag träffade min pojkvän som jag har idag och som jag är otroligt lycklig tillsammans med..
Men vi ses nog snart igen. Det kan hända att hon kommer förbi Costa Rica en sväng efter Nyår och hälsar på mig och Luis. Och OM hon gör det, kan jag fan lova att dem inte kommer att berätta det för mig utan hon kommer bara dyka upp som en överasskning, så OM detta händer, minns att jag skrev det här!
 
 
Allmänt | |
#1 - - Sarah:

Åh tack

Upp